Nejdříve se
musíte přihlásit!
Zajímá vás, jak vypadá náš redakční systém po přihlášení? Rádi vám ho ukážeme. Třeba u kávy.
Uživatelsky přívětivý a spolehlivý redakční systém ideální pro většinu webových řešení jako jsou webové stránky, portály, blogy, e-shopy, intranety nebo komplexní firemní systémy. Náš systém si zamilujete.
Redakční systém nabízí funkce, díky kterým můžete libovolně a odkudkoliv pracovat na svém projektu. Systém má vše, co potřebujete ke správě obsahu.
Chcete získat bližší informace o našem systému? Napište nám.
Díky WYSIWYG editoru nebyla správa vašeho projektu nikdy jednodušší.
Efektivní správa multimediálních souborů a obrázkových galerií.
Tvorba přehledných adresářů s dokumenty k prohlížení a stažení.
Nastavte si klíčové prvky vzhledu sami. Díky snadnému nastavení.
Díky jazykovým mutacím porozumí obsahu i zahraniční klienti.
Automaticky zasílané e-maily s vlastním vzhledem a obsahem.
Přizpůsobte si strukturu webového projektu dle vašich potřeb a rozvoje.
Spravujte konkrétní oprávnění pro uživatele s přístupem do systému.
Začněte prodávat na internetu. Pohodlná a jednoduchá správa e-shopu.
Využijte skvělé analytické nástroje služby Google Analytics.
Potřebujete vytvořit specifickou část projektu na míru? Žádný problém.
Získejte pro váš projekt technickou podporu dostupnou 24/7.
Redakční systém zahrnuje nástroje na optimalizaci pro vyhledávače.
Propojte řešení s vašimi sociálními sítěmi jako Facebook nebo Twitter.
Spravujte registrované uživatele a jejich účet. Snadno a přehledně.
Správa kontaktních, poptávkových a dalších formulářů je samozřejmostí.
Potřebujete něco specifického? Připravíme vám modul přímo na míru.
„Jsem si 100% jistý, že s tímto systémem dokážeme realizovat jakýkoliv webový projekt. Přesvědčte se sami. Udělejte první krok a napište nám.“
- Milan Kubík, jednatel společnosti WEBNIA s.r.o.
Nejdříve se
musíte přihlásit!
Zajímá vás, jak vypadá náš redakční systém po přihlášení? Rádi vám ho ukážeme. Třeba u kávy.
Neustále náš systém upravujeme, rozšiřujeme a zdokonalujeme, proto v současné době používáme už 3. verzi. Průměrně vytvoříme každé dva roky novou verzi, kterou následně implementujeme u našich klientů.